Aanmelden nieuwe klanten
Maak gebruik van de digitale dienstverlening van VECOZO en meldt u aan als Zorgaanbieder, Softwarepartij of Tussenpartij Administratief.
Om uw onderneming aan te melden bij VECOZO hebben wij onderstaande informatie nodig. Hiermee kunnen wij onder andere de tekenbevoegde en hoofdcontactpersoon identificeren.
Het is belangrijk dat al deze gegevens up-to-date zijn. Twijfelt u of deze gegevens nog actueel zijn? Check dit tijdig! Aanpassingen kosten tijd.
LET OP: Indien u een bevestiging hebt gehad van een wijziging in de AGB-code, kunt u na 24 uur het aanmeldproces doorlopen.
Via VECOZO wisselen zorgaanbieders met, onder andere, zorgverzekeraars en gemeenten op een veilige manier persoonsgegevens uit. Zorgaanbieders maken hierbij in veel gevallen gebruik van een softwarepartij die een koppeling maakt met VECOZO. VECOZO sluit een overeenkomst af met deze softwarepartijen. De voorwaarden waar zij aan moeten voldoen, zijn gebaseerd op wet- en regelgeving en op de afspraken die VECOZO met opdrachtgevers heeft gemaakt. Er is een onderscheid tussen ‘Softwareleveranciers’ en ‘Tussenpartijen Software’.
Wil u zich aanmelden als Softwareleverancier of Tussenpartij Software en gebruik maken van de VECOZO-omgeving, dan verzoeken wij u het volgende aanmeldformulier te gebruiken:
Aanmeldformulier Softwareleverancier of Tussenpartij Software
Tussenpartijen Administratief, ook wel Servicebureaus genoemd, leveren diensten en/of producten aan zorgaanbieders. In het algemeen geldt dat een Tussenpartij Administratief zelf niet direct inhoudelijke zorg levert. Een dergelijke tussenpartij is op administratief gebied faciliterend aan de zorgaanbieder en neemt taken ten aanzien van declaraties, en/of gegevensuitwisseling over op grond van een verwerkersovereenkomst of akte van cessie in het geval van factoring.
Wil u zich aanmelden als Tussenpartij Administratief (Servicebureau) en gebruik maken van de VECOZO-omgeving, dan verzoeken wij u het volgende aanmeldformulier te gebruiken: